WajaRevolutionClub

SEMANGAT JATIDIRI 1MALAYSIA
 
HomePortalRegisterLog in
SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN KERANA BERSAMA KAMI DI FORUM WAJAROYALCLUB.....SEMOGA ANDA SENANG HATI DAN BERBAHAGIA BERSAMA KAMI SEMUA SEKIAN....

Share | 
 

 Lawak Baru.....

Go down 
AuthorMessage
hishamsul_021

avatar

Posts : 23
Join date : 04/12/2009
Age : 32
Location : Kluang, Johor DT

PostSubject: Lawak Baru.....   Wed Dec 23, 2009 12:03 am

Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi. “Encik, bolehkan bagi saya d uduk? Saya berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..”. Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut.

Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap rokok, lalu wanita itu berkata, “Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..”. Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang putung rokok tersebut.

Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku, ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok.

Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu be rkata “Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….
Back to top Go down
hishamsul_021

avatar

Posts : 23
Join date : 04/12/2009
Age : 32
Location : Kluang, Johor DT

PostSubject: Re: Lawak Baru.....   Wed Dec 23, 2009 12:07 am

Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat berdua-duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju. Tau-tau sajalah apa yang dia orang buat di malam minggu tu berdua-duaan di dalam bilik wanita tu….. kira malam minggu tu milik dia oranglah. Selepas selesai melakukan adengan yang dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambil mengambil rokoknya tapi mancis takder.

Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya; “Darling! ada mancis tak?”. Ada kat dalam laci sebelah katil tu”, jawab si wanita tu. Masa buka laci tu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret lelaki di dalam laci tu. Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya; “Gambar siapa ni yang? Gambar suami sayang ker? “Bukan” jawab si wanita tu. “Kalau bukan gambar suami sayang, gambar tunang sayang ker?”, “Bukan jugak” jawab wanita tu lagi. “Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa?” tanya silelaki tu untuk mendapat penjelasan lanjut “Yanggg! Gambar tu adalah gambar saya sebelum saya menjalani pembedahan jantina” jawab si wanita tu dengan penuh manja.

AAAaaaawwWW?
Back to top Go down
hishamsul_021

avatar

Posts : 23
Join date : 04/12/2009
Age : 32
Location : Kluang, Johor DT

PostSubject: Re: Lawak Baru.....   Wed Dec 23, 2009 12:17 am

Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya…
Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat…surat tu macam ni bunyinya….hehehehe


Hi,My motive write this letter is to give know you something. I WANT
TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know i clap
one hand only.Correctly, i have see you and she together at town with
my eyes self. You always request apology back back. I don’t trust you
again!!!My Friend speak you play three wood.
Now i know you correct correct play three wood. so, i break off to
pull my body from this love triangle.I know this result i pick is very
correct, because you love she very high from me. so, i break off to go
far from here. But i always love where also i live….Safe live……

Tijah
Back to top Go down
hishamsul_021

avatar

Posts : 23
Join date : 04/12/2009
Age : 32
Location : Kluang, Johor DT

PostSubject: Re: Lawak Baru.....   Wed Dec 23, 2009 12:22 am

Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa seorang bomoh yang
juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit
petua.
Pemuda : Tok,saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih
belum bersedia.Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti.
Bomoh : Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi
lelaki.Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat
dilupakan oleh isteri kamu nanti.
Pemuda : Bagaimanakah caranya tok bomoh.
Bomoh : Begini,kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya.
Pemuda : Bagaimana caranya tok ?
Bomoh : Kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malam dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertamamu.
Pemuda tersebut balik ke rumah dan melakukan apa yang dikata oleh tok bomoh pada setiap malam.
Pada malam pertamanya,tok bomoh juga berada dirumahnya.Tiba-tiba
kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat.Tok bomoh mula terfikir akan
kehebatan petua yang diberikannya kepada pemuda tersebut.Tiba-tiba
pemuda tersebut keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih.Tok bomoh
hairan lalu bertanya kepada pemuda tersebut.
Bomoh : Kenapa cepat sangat..?
Pemuda : Saya punya memamng panjang tok tapi kenapa hanya sebesar pensil saja…?
Bomoh : Adakah kamu ikut petua yang tok ajarkan…?
Pemuda : Sudah tok.Tiap-tiap malam saya merendam saya punya dalam segelas air teh.
Bomoh : Teh apa yang kamu gunakan ?
Pemuda : ????????? Mustika Ratu - Slimming Tea tok…
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak Baru.....   

Back to top Go down
 
Lawak Baru.....
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WajaRevolutionClub :: CERITA JENAKA-
Jump to: